NieuwsbriefSchrijf je hier in


Social Media, Online Platforms en Sociale Netwerken- Advies en Uitvoering

Social Media zijn de hype voorbij en uitgegroeid tot volwaardige online marketinginstrumenten!

Project: Start met Twitter

Kleur heeft de Twitter-account van Stichting Liliane Fonds aangemaakt en ingericht. En de marketingafdeling geadviseerd over de marketingstrategie en praktische inzet van ervan. Twitter Liliane Fonds

Project: Haal meer uit je Linkedin profiel

Kleur heeft het Linkedin profiel van een Senior Consultant aangescherpt en geoptimaliseerd op zoekwoorden.
Met o.a. als resultaat:

  • Een betere waardering van zijn profiel;
  • Een sterke stijging van het aantal bezoekers op zijn Linkedin profiel door de vindbaarheid op de zoekwoorden;
  • Een sterke stijging van het aantal keren dat zijn profiel in de zoekresultaten van Linkedin voorkomt op de  zoekwoorden;
  • Een toppositie in de algemene zoekresultaten van Google met zijn Linkedin profiel op de zoekwoorden.

Project: Privé-Training Social Media

In 2014 gaf ik een privé-training Social Media aan een communicatiedeskundige. Over het opzetten van een goede strategie tot en met de praktische inzet ervan. Samen maken wij een model/matrix passende bij de doelstellingen en doelgroepen van de gekozen organisatie. Dit model is langere tijd bruikbaar en geeft antwoord op vragen als:

  • Wat is het doel?
  • Wat zijn de doelstellingen?
  • Hoe bereiken we de verschillende doelgroepen en stakeholders?
  • Welke media zetten we in voor welke boodschap?
  • Hoe gaan we het praktisch aanpakken?
  • Hoe laten we onze medewerkers en klanten meedoen? 

Meer leren over social media en de inzet ervan?

Volg dan zeker mijn workshop ‘Een succesvol online marketingjaarplan 2015’.

SocialMedia