NieuwsbriefSchrijf je hier in


Dít wil je klant horen

 

De wereld van je klant draait.… het meest om hemzelf. Hij zoekt, net als jij, naar zijn beste opties. En voordat hij met je in zee gaat, zal hij zichzelf de vraag stellen: ‘What’s in it for me’?

 

Ok, eerlijk is eerlijk, je weet nooit helemaal precies wat er omgaat in je klant. Helaas :). Maar ik kan je wel het volgende voorspellen. Als je onderstaande vragen beantwoordt, gaat je klant zeker ‘aan’:

  • Wat is het resultaat van je product? Wat gaat het me opleveren als ik je online training volg of een adviesgesprek met je inplan?
  • Waarom zou ik dit bij jou kopen? Wat is er uniek aan je product of aan jou als coach? Waarom past dit het beste bij mij of mijn bedrijf?
  • Waarom zou ik het nu kopen? Wat gebeurt er met mij of mijn bedrijf als ik dit niet heel snel koop of doe?
  • Hoe ga ik dit toepassen in mijn bedrijf of leven? Ik wil me graag voorstellen hoe ik dit ga aanpakken. Is het makkelijk en praktisch? Hoe lang duurt het en hoe en wanneer doe ik dit dan?
  • Heb je de oplossing voor mij in een duidelijk aanbod? Hoe kan ik dit oplossen en wat kun jij me hierin aanbieden?

Kijk eens naar deze vragen. En bedenk of er nog andere vragen van toepassing zijn op jouw business die je wilt beantwoorden in bijvoorbeeld je webteksten, productfolder of gesprekken? Hoe duidelijker en levendiger je dit doet, des te sneller je klant aanhaakt. Want dít is wat je klant wil horen.

Welke vraag is interessant voor jou om zeker antwoord op te geven?

 

 

 

PS Ken je de gratis Online Masterclass ‘7 tips voor een succesvol bedrijf’ al? Met insider tips over hoe je lekker onderneemt mét een mooie impact en fijne klanten? Schrijf je hier in.