NieuwsbriefSchrijf je hier in


Blogs & Tips over Marketing & Ondernemen

Hieronder lees je al mijn Blogs en Tips over Marketing & Ondernemen. Ik wens je veel leesplezier en wijsheid! Wil je niets missen? En mijn Blogs, Tips en Secret Deals direct in jouw inbox ontvangen? En kans maken op een Gratis Marketing Groei Gesprek? Schrijf je dan in voor mijn gratis  nieuwsbrief.    

Persoonlijke Marketing

Door Juliette van den Hurk over #persoonlijkemarketing #marketing #zzp #mkb in juni 2018

Met Persoonlijke Marketing laat je jezelf zien en maak je je bedrijf persoonlijk. Per slot van rekening is je klant ook maar een persoon die graag zaken doet met een andere persoon.    LEES MEER...


‘Nee’

Door Juliette van den Hurk over #marketing #zzp #mkb, #nee in mei 2018

Wist je dat een 'Nee' tegen je offerte of aanbod vaak iets anders betekent? Het is vaak geen echte 'nee' maar gaat over bezwaren, waar je vooraf al over na kunt denken. Om deze te pareren of in je marketing te gebruiken.    LEES MEER...


Jouw Ultieme Koers naar Online Succes

Door Juliette van den Hurk over #marketing #zzp #mkb, #onlinemarketing, #onlinesucces in april 2018

Ook ik als marketeer stelde mezelf op een gegeven moment de vraag: ‘Hoe laat ik mijn bedrijf groeien? En hoe kom ik makkelijker aan meer klanten en omzet?’ En alsof het zo moest zijn, zei iemand op een dag tegen mij: ‘Maar jij weet toch wel hoe marketing werkt?’ En opeens wist ik wat ik te doen had, het antwoord zat ‘m in marketing!    LEES MEER...


Wat is goud waard in jouw business?

Door Juliette van den Hurk over community, E-zine, nieuwsbrief, Online Marketing in november 2017

Weet jij wat goud waard is in jouw business? Heb je je dat wel eens afgevraagd? Bij mij is dat zonder twijfel mijn lijst ofwel mijn community. Lees hier hoe en wat.    LEES MEER...


Meer klanten en omzet met Bloggen!

Door Juliette van den Hurk over in mei 2017

Waarschijnlijk blog je om waarde weg te geven, te laten zien waar jij goed in bent, beter vindbaar en zichtbaar te zijn en je ideale klant verder te helpen. Maar vooral ook omdat je in the end natuurlijk meer klanten en omzet wilt. Toch?     LEES MEER...